poniedziałek, 25 kwietnia 2016

#1 Dzień dobry



Witam !
Na wstępie pragnę Was wszystkich przywitać oraz powiedzieć kilka słów o blogu.  Blog powstał z myślą o mojej pasji . 
Chcę się z Wami dzielić tym, co jest dla mnie bardzo istotne.Nie chcę wszystkiego chować do szuflady więc pomyślałam o założeniu tego bloga.Jestem Iwona i mam 23 lata, fotografią zajmuję się już cztery lata. Nie skończyłam żadnej szkoły ani kursów. 
Uczę się na własnych błędach. I właśnie taka nauka jest dla mnie najlepsza. Myślę iż dużo mi dała i dzięki niej dążę do perfekcyjności co moim zdaniem żadna szkoła nam nie da . Jest to tylko moje osobiste zdanie i każdy może mieć inne :) A tak na marginesie to chciałabym wykonywać ten zawód jako pracę, gdyż daje mi to mnóstwo radości i satysfakcji .
Na tym blogu znajdziecie moje wykonane zdjęcia, które zostawię Waszej ocenie.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥